לקנות ביחד בזול: שלושה אתרי קניות חברתיים מומלצים

[ad#banner468x60]

הרעיון מאחורי אתרי הקניות החברתיים הוא פשוט: מדי יום מתפרסמות עסקאות בלעדיות ומוגבלות בזמן, שכדי לנצל אותן יש צורך להגיע למספר מינימום של קונים. למשל: קופון למסעדה אופנתית ששוויו 100 ש"ח יעלה לכם 50 שקלים בלבד, בתנאי שישתתפו במבצע הנ"ל מינימום 20 אנשים בתוך פחות מ-24 שעות. זו מעין קניה קבוצתית ללא קבוצה. הגולשים נהנים מעסקאות משתלמות, ובעלי העסקים נהנים מזרם מכובד של לקוחות חדשים.

לאחרונה, אתרי הקניות הנ"ל מתחילים לצבור פופולריות. לינקים למבצעים מעניינים מציפים חדשות לבקרים את פידי הפייסבוק שלנו (הדרך המומלצת על ידי אותם אתרים להפצת העסקאות והגעה למספר המינימום הדרוש), אתרים חדשים צצים ברשת כפטריות אחרי הגשם. הישראלים, כמובן, אוהבים מבצעים, והאתרים מתחילים לשגשג. אם בחודשים הראשונים לפעולתם כל עיסקה כזאת נרכשה על ידי עשרות בודדות של גולשים - מספר הגולשים בעסקאות אטרקטיביות בימים האחרונים עלול להגיע למאות, ולעיתים אף לאלפים. לא צחוק.

נמליץ לכם כאן על שלושה אתרים מרכזיים כאלה. שלושתם דומים מאוד אחד לשני, ולא נתפלא אם בסופו של דבר יתפלא שמדובר ביוזמה עסקית אחת שפשוט חילקה את עצמה לשלוש בשביל לשלש את הרווחים וההזדמנויות. כך או כך, מדובר בשלושה אתרים שבהחלט יכול להיות שווה להכיר.

ההמוני: יממה - התלושים של יממה נקראים, כמה צפוי, יומיות. כל יממה מתחלף המבצע המוצע בו (כמו בכל האתרים), והגיוון בו רחב מאוד: החל מתלושים למסעדות, עד לחופשות שונות ומשונות, מופעי בידור ועוד. אין צורך בהרשמה לאתר כדי לראות את העסקאות, אך ניתן להרשם לרשימת תפוצה כדי לקבל הודעות על המבצעים בדואר האלקטרוני.

המצליח: גרופר - כמו יממה, גם בגרופר מגוון נאה של מבצעים מתחלפים. פופולריים במיוחד מבצעי האוכל שלו (הם גם הכי מצליחים מכל שלושת האתרים), אך הוא גם כולל שלל מבצעים בתחומים אחרים, כמו למשל נקיון (שטיפת הבית או האוטו ב-50 אחוזים הנחה), בריאות, פנאי ועוד. דורש הרשמה כדי לראות את המבצעים.

היוקרתי: בא לי גם - האתר השלישי הוא הנישתי ביותר - המבצעים בו מיועדים, כך נראה, לבורגנים: הרבה סדנאות שונות (סדנת צילום, בישול ועוד), הנחות במסעדות גורמה ועוד.

טיפים כלליים לרכישה באתרים אלה:

האפשרות למבצעים משתלמים כאילו מזמינה קנייה אימפולסיבית. קחו את הזמן - המבצעים נמשכים יממה שלמה, מה שמאפשר לכם כמה שעות טובות כדי להחליט אם אתם באמת צריכים ניקוי אוטו בחצי מחיר (ממתי אתם מנקים את האוטו בכלל?) או שובר הנחה למסעדה (אליה אין סיכוי שתגיעו).

קראו את האותיות הקטנות. אל תתנו לשפה הפשוטה של הסכמי השימוש והאותיות הקטנות לבלבל אתכם - קראו בפירוט את כל פרטי המבצעים, כי לא פעם תמצאו פרט שיהפוך עיסקה שנראית משלמת ללא כל כך כדאית (למשל - הגבלה על שעות במבצע מסויים, הגבלה לאדם אחד בלבד וכו').

אל תלעסו יותר ממה שאתם יכולים לבלוע. כמעט כל המבצעים באתר תקפים לתקופה מסויימת (בדרך כלל בין חודש לשלושה חודשים). אל תתפתו לרכוש קופונים רבים רק כדי לגלות שאין לכם מספיק זמן לנצל את כולם.

בדקו את האתרים מתי שאתם רוצים. אל תתפתו לתחנוני האתרים לצרף אתכם לרשימת התפוצה שלהם. זה בסדר גמור גם אם אתם לא אוהבים לקבל דואר פרסומי לתיבה הפרטית שלכם, ולא יקרה שום דבר אם תבדקו את האתרים ידנית בזמן שלכם. מקסימום תפספו מבצע שנראה אטרקטיבי. מהנסיון שלנו, אגב, רוב המבצעים השווים באמת יחזרו לסיבוב נוסף במועד מאוחר יותר.

[ad#banner468x60] >
עשו לנו לייק ותקבלו את מיטב הכתבות של חורים ברשת ישירות לפייסבוק
ארכיון ״חורים ברשת״

ערוץ זה הוא ארכיון האתר, השומר את הסיפורים מהאתר הישן של ״חורים ברשת״.

ארכיון ״חורים ברשת״

ערוץ זה הוא ארכיון האתר, השומר את הסיפורים מהאתר הישן של ״חורים ברשת״.

סיפורים נוספים של ארכיון ״חורים ברשת״
הרשם/י לקבלת הניוזלטר שלנו
וידאו
דיווח על תוכן פוגעני
תוייג בתור:
  • דילים
  • מבצעים
  • חברתיים
  • גרופאון
  • יממה קניות
  • yemama
  • גרופר
  • grouper
  • בא לי גם
וידאו