קוקה קולה שמה שמות פופולריים על בקבוקים מלבד מוחמד

קוקה קולה שמה שמות פופולריים על בקבוקים מלבד מוחמד

חברת קוקה קולה בשוודיה יצאה במהלך שיווקי נחמד. הם בחרו את 150 השמות הפופולריים במדינה והדפיסו אותם על תוויות של המשקה החום המוכר לכולנו.

רק שם אחד, ה-77 בפופולריות במדינה הושמט מהרשימה בה מופיעים שמות כמו מריה, קארל, מקסימיליאן, עלי ומיאו. השם הזה הוא מוחמד.

המוסלמיפיקציה שעוברת אירופה אינה חדשות לאיש. וכמובן שלא לאנשי השיווק של קוקה קולה.

ההחלטה לוותר על 31,237 לקוחות פוטנציאליים בשם מוחמד הוצדקה על-ידי מנכ"ל קוקה-קולה שבדיה בכך שמדובר במוצר שמשויך לארצות הברית ולא היה רצון להעליב את המוחמדים במדינה.

לטענתו, ההחלטה התקבלה לאחר דיונים עם האיחוד האיסלמי בשבדיה שתמך בהחלטה. הוחלט שיהיה פחות פוגעני פשוט להשמיט את השם מהרשימות מאשר לכלול אותו על בקבוקי משקה כה אמריקני.

המוחמדים יאלצו להתרענן בבקבוקי יוהאן או בירג'יטה, בעוד אצלנו ממשיכים לשלם עם שטרות שעליהם תמונות יוצאי עדות אשכנז.

(באמצעות: AdLand)

עשו לנו לייק ותקבלו את מיטב הכתבות של חורים ברשת ישירות לפייסבוק
אהבתם? מוזמנים לשתף!
אילנה ברודו

Hard to love, sad to hate, impossible to ignore. Anti-social media expert.

אילנה ברודו

Hard to love, sad to hate, impossible to ignore. Anti-social media expert.

הרשם/י לקבלת הניוזלטר שלנו
דיווח על תוכן פוגעני
תוייג בתור:
  • פרסום
  • שיווק
  • קוקה קולה
  • אנטישמיות
  • מוחמד