10 תיקוני איות אוטומטיים שעלולים לגמור מערכות יחסים

מי מאיתנו לא שלח סמס ממש מביך לחבר או חברה. ברוב המקרים סביר להניח שהטעות נשכחה מהר ועברנו הלאה. הדוגמאות הבאות לתיקוני איות מביכים יאתגרו כל מערכת יחסים. מתקן האיות האוטומטי של האייפון מתגלה שוב כאויב נקמן, שאורב בחשיכה עד לרגע בו תקלידו הודעה לבן הזוג או לבוס, רק כדי להשחיל פאדיחה איומה.

למעשה, ההודעות הבאות כל כך מביכות ואיומות, שפשוט קשה להאמין שהן אכן אמיתיות. תיקוני איות רבים שמתפרסמים באתרים כמו Damn you Autocorrect הם מזויפים ונועדו מראש לשעשע את הצופים, משימה שהם עומדים בה היטב. למרות זאת, קשה שלא לתהות אם חלק מההודעות האלה אמיתיות מאחר ולעתים מדובר בטעויות סבירות. האם כשל של מתקן איות אוטומטי כבר פירק מערכת יחסים? ואולי בני זוג שלחו טעות כזו במכוון כדי לבחון זה את זו וזו את זה?

בין אם מדובר בסמסים מפוברקים או אמיתיים, מעניין לדעת מה יקרה אם בן/בת הזוג שלנו ישלח לנו הודעה כזו. האם זו תהיה דרך עבורם לדעת מה אנחנו באמת חושבים עליהם ועל רמת האמון בינינו? בכל אופן, לא מומלץ לנסות את זה בבית אם אתם רוצים לשמור על מערכת היחסים שלכם. אך אם אתם רוצים להיפטר מבן/בת הזוג, כנראה שההודעות האלו יהוו עבורכם מקור השראה נפלא.

1. רק לראות אותך מתה

2. למי קראתי שמנה?

3. מה כבר רציתי? רק פטמה אחת קטנה

4. זרקה אותו

5. חלומות על הפיהרר

6. שמח יותר כשאת לא כאן

7. מתקן האיות החליט שאתם צריכים קצת זמן בנפרד

 

8. היה דייט ראשון נפלא, לא יכול לחכות לראות את הפטמות שלך

 

9. תלך מכאן!

 

10. אופס

דרך: huffingtonpost.com. תמונת שער: shutterstock.com
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן